loading...
متنوع ترین گالری عکس ایرانی
سارا بازدید : 426 1394/11/06 نظرات (0)

غده پاروتید بزرگترین غده بزاقی است . غده پاروتید در قسمت قدامی بر روی سطح خارجی عضله ماضعفه کشیده می شود به طوری که گاهی قسمتی از آن از توده اصلی جدا شده و بین قوس گونه ای در بالا و مجرای پاروتید خوانده می شود .

غده پاروتید

غده پاروتید

غده پاروتید بزرگترین غده بزاقی است . وزن متوسط این غده در حدود 25 گرم است که از یک توده نا منظم لوبوله زرد رنگ تشکیل شده و در زیر مجرای گوش خارجی بین استخوان فک پایین و عضله استرنوکلایدوماستوئید قرار گرفته است .
غده پاروتید در قسمت قدامی بر روی سطح خارجی عضله ماضعفه کشیده می شود به طوری که گاهی قسمتی از آن از توده اصلی جدا شده و بین قوس گونه ای در بالا و مجرای پاروتید خوانده می شود . غده پاروتید در داخل کپسولی که از نیام عمقی گردن منشا گرفته قرار دارد . قسمتی از کپسول که سطح خارجی غده را می پوشاند محکم بوده و کاملا به سطح غده و قوس گونه ای چسبندگی دارد . قسمت عمقی کپسول نیز به زائده نیزه ای و زاویه فک پائین چسبیده و کم کم ضخیم تر شده و لیگامان نیزه ای فکی را تشکیل می دهد ، ضمنا کپسول غده

با غلاف فیبروزه عضلات مجاور یکی شده و به استخوان صماخی متصل می شود .

غده پاروتید شبیه یک هرم مثلث القاعده پهن و وارونه است که شامل یک راس Apex و سطوح . فوقانی ، حارجی ، قدامی داخلی و خلفی داخلی می باشد .

سطح فوقانی در غده پاروتید

سطحی مقعر و کوچک بوده که با قسمت غضروفی مجرای گوش خارجی (مجرای غده بناگوشی چیست ؟ ) و سطح خلفی مفصل گیجگاهی فکی مجاور می باشد ، عصب گوشی گیجگاهی Auriculotemporal-nerve نیز در همین ناحیه است که به دور گردن فک پائین چرخیده و داخل کپسول غده ویا خود غده پاروتید جای میگیرد .

سطح خارجی در غده پاروتید

به گزارش اسان طب این سطح توسط پوست ونیام سطحی پوشیده شده و بر روی ان شاخه های عصب گوشتی بزرگ از شبکه گردنی و عقده های لنفاوی پاروتید سطحی مشاهده می شوند کناره خلفی عضله پلاستیما نیز از روی این سطح عبور می کند .
سطح خارجی غده پاروتید بنا گوشی از بالا به قوس گونه ای ، از عقب به کناره قدامی عضله جناقی چنبری پستانی ، از پائین به زیر زاویه فک تحتانی و از جلو به قسمتی از سطح خارجی عضله ماضغه کشیده می شود . مجرای غده پاروتید نیز از روی عضله ماستر عبور کرده و پس از سوراخ کردن عضله شیپوری در مجاورت دومین دندان اسیای بزرگ فک بالا به داخل دهان باز می شود .

سطح قدامی داخلی  در غده پاروتید

به علت مجاورت با کناره خلفی شاخه صعودی استخوان فک پائین به صورت ناودانی در می اید ، این سطح قسمت خلفی تحتانی عضله ماستر ، سطح خارجی مفصل گیجگاهی فکی و نواحی مشاور از شاخه صعودی فک تحتانی به سمت جلو پیش رفته و به کناره خلفی رجلی داخلی می رسد . شاخه هایی از عصب صورتی نیز نظیر شاخه های باکال از کناره قدامی این سطح از غده پاروتید عبور می کنند 

منبع مطلب غده پاروتید : سایت آسان طب

http://asanteb.com/

سارا بازدید : 460 1394/11/06 نظرات (1)

ماهیت ساخت پنیر خانگی در لخته شدن شیر و تبدیل آن از پخش کلوئید به یک ژلاتین صفت به نام دلمه است پس از آن آب پنیر از آن خارج می شود .تغییرات شیمیایی که در موقع جا افتادن و یا رسیدن پنیر خانگی رخ می دهد هنوز کاملا شناسایی نشده اما به طور حتم توسط آنزیم ها انجام می گیرد .

پنیر خانگی

پنیر خانگی

هر چند بیش از 400 نوع پنیر را می توان نام برد اما اصول اصلی حاکم بر ساختن آنها شبیه یکدیگر است . شیر لخته شده و مواد جامدی که از آن تشکیل می گردد به قطعات کوچک بریده می شود تا آب پنیر خانگی خارج گردد . به لخته ی جامد خشک کرده نمک اضافه می کنند و پنیر خانگی را در قالب به حالت فشرده قرار می دهند و نگهداری می گردد تا برسد . پنیر چدار که یکی از پنیرهای سفت و دارای هواخواه بسیار است ، به عنوان یک مثال آسان و حاضر برای بحث درباره مراحل اصلی ساخت پنیر به کار برده می شود .

ماهیت ساخت پنیر خانگی

به گزارش آسان طب ماهیت ساخت پنیر خانگی در لخته شدن شیر و تبدیل آن از پخش کلوئید به یک ژلاتین صفت به نام دلمه است پس از آن آب پنیر از آن خارج می شود . از دست دادن رطوبت از ژل را سینرزیس می خوانند و منتج به از دست دادن آب از 87 % در شیر به کمتر از 40 % در پنیر چدار می رسد . کنترل از دست دادن آب مهم ترین قسمت در هنر ساخت  پنیر خانگی است . مقدار آبی که از دست داده می شود به سه عامل بستگی دارد : حرارت ، PH و روشی که شیر لخته شده بریده می شود و در عمل هر سه کنترل می شوند تا به سینرزیس سریع تر دست یابند . کاهش مقدار آب بسیار مهم است زیرا سفتی و کیفیت نگهداری پنیر خانگی را تعیین می کند . تغییرات در مقدار آب و Ph هنگام پینر سازی نشان داده می شود .

تغییرات شیمیایی که در موقع جا افتادن و یا رسیدن پنیر خانگی رخ می دهد هنوز کاملا شناسایی نشده اما به طور حتم توسط آنزیم ها انجام می گیرد . باکتری های اسید لاکتیک در پنیر تازه اسیدی زنده می مانند و آنریم های موجود در آنها موجب شماری از واکنش های شیمیایی می گردند که باعث تکامل طعم و مزه و بوی خاص پنیر می گردند . به گزارش اسان طب یک هفته پس از اینکه ساختن پنیر شروع گردید تمام لاکتوز موجود ان ناپدید می شود زیرا به اسید لاکتیک تبدیل می گردد . به غیر از تجزیه لاکتوز جا افتادن و رسیدن پنیر بیشتر شامل تجزیه ی پروتئین و چربی است .پروتئین توسط هیدرولیز آنزیمی که عامل آن رنین و دیگرپپتیدازها هستند تجزیه می گردد .

پروتئین ها به طور فزاینده ای به مولکول های کوچک تری چون پپتون ها تجزیه می شوند و بالاخره به اسیدهای آمینه تبدیل می گردند . چنین ترکیبات نیتروژنی قابل حل و با وزن مولکولی کم به طعم و مزه پنیر خانگی می افزایند . به علاوه موجب تغییرات فیزیکی در پنیر می شوند و باعث می گردند نرم تر و قابل پخش تر و چرب تر شوند . چربی ، مانند پروتئین توسط هیدرولیز شدن آنزیمی تجزیه می شود و تبدیل به گلیسرول و اسیدهای چرب آزاد می گردد . چربی شیر با داشتن اسیدهای چرب با و.زن مولکولی کم نسبتا غنی است مانند اسید بوتیریک ، اسید کاپوریک و کاپریک که با هیدرولیز شدن آزاد می گردند و از آنجایی که فرار وبا بویی تند می باشند به طعم و مزه ی پنیر خانگی خصوصیاتی را می بخشند .

منبع مطلب پنیر خانگی : سایت آسان طب

http://asanteb.com/

سارا بازدید : 388 1394/11/06 نظرات (0)

غذاهای غنی از کربوهیدارت ها بیشتر ارزشی به عنوان منبعی از انرژی دارند . وزن به وزن ، پروتئین ها تقریبا همان مقدار انرژی را تولید می نمایند که که کربوهیدارت ها تولید می نمایند . چربی ها درست دو برابر آنها انرژی تولید می کنند .

کربوهیدارت ها

کربوهیدارت ها

غذاهای غنی از کربوهیدارت ها بیشتر ارزشی به عنوان منبعی از انرژی دارند . وزن به وزن ، پروتئین ها تقریبا همان مقدار انرژی را تولید می نمایند که که کربوهیدارت ها تولید می نمایند . چربی ها درست دو برابر آنها انرژی تولید می کنند . اما در بین این سه ، کربوهیدارت ها از همه ارزان ترند و زودتر هضم شده جذب می گردند . مصرف زیاد غذاهایی که از لحاظ قندها غنی هستند به چاقی می انجامد و باعث می گردد از غذاهای دیگر که حاوی مواد مغذی لازم است کمتر مصرف گردد . این امر به همان نسبت در مصرف غذاهایی که دارای پلی ساکاریدهای زیاد است صدق می نماید زیرا آنها نیز هیدرولیز شده و قبل از جذب تبدیل به مونوساکارید ها می گردند . اگر مونوساکاریدها بیشتر از آنچه که لازم است تولید گردند اضافی آن تبدیل به چربی شده و به صورت چربی در مکان های به خصوص خود ذخیره می گردند تا هنگامی که لازم شد برای تامین انرژی مورد نیاز ویا هنگامی که محدودیتی در تغذیه وجود داشته باشد به کار گرفته شود .

کربوهیدارت ها را بشناسید

در غیاب کربوهیدارت ها نیاز انرژی بدن را می توان از پروتئین و چربی تامین نمود و امکان زندگی با مصرف کربوهیدارت هابسیار کم وجود دارد . مثلا اسکیموها تقریبا به طور کامل با مصرف پروتئین و چربی زندگی می نمایند ، در حالی که در ژاپن حدود 80% کل انرژی مصرفی از کربوهیدارت ها تامین می گردد . رژیم غذایی که دارای کربوهیدرات بسیار کمی می باشد برای اشخاصی که در سلامت عادی به سر می برند توصیه نمی شود ، اما نظر به اینکه کربوهیدارت ها از مصرف «اضافی» پروتئین جلوگیری می کنند ، بدن می تواند پروتئین را همراه با کربوهیدارت ها مصرف نموده و بیشترین استفاده را از پروتئین ببرد .

به گزارش آخبار پزشکی سایت اسان طب ، هنگام هضم کربوهیدارت ها ی موجود در غذا به استثنای سلولزها توسط آنزیم ها هیدرولیزه می گردند و تبدیل به مونوساکاریدها می شوند . این فراوری از دهان شروع می شود ، مکانی که بزاق دارای آمیلاز بزاقی است ، با غذا به درستی مخلوط می گردد و نشاسته مالتوز را هیدرولیز می نماید و این هیدرولیز در معده ادامه می یابد و با اسید ممزوج می گردد و سپس با مایعات گاستریک یا شیره هاضمه مخلوط می شود . غذا از معده به طرف روده کوچک سرازیر می گردد و در آنجا با آمیلاز پانکراتیک مخلوط می شود و تبدیل نشاسته به مالتوز ادامه می یابد . مالتاز موجود در مایعات روده ای مالتوز را هیدرولیز میکند و آن را به گلوکز تبدیل می نماید . لاکتاز و سوکراز که همچنان موجودند لاکتوز و سوکروز را به گلوکز ، گالاکتور و فروکتوز تبدیل می نمایند . مونوساکاریدها از روده ی کوچک به درون جریان خون را می یابند و به جگر حمل می شوند ( و در آنجا فروکتوز و گالاکتوز از طریق آنزیمی به گلوکز تبدیل می گردند) و به طرف عضلات سوق داده می شوند .

منبع مطلب کربوهیدرات ها : سایت آسان طب

http://asanteb.com/

سارا بازدید : 446 1392/02/18 نظرات (0)

آموزش بافت مو

آموزش بيش از 26 مدل مختلف آموزش بافت مو

محصولي ويژه براي آرايشگرها

و دختر خانوم هايي جواني كه مي خواهند هميشه شيك باشند

كامل ترين و جامع ترين مجموعه آموزش بافت مو

بيش از 26 مدل مختلف بافت مو را يكجا ياد بگيريد

با اين محصول فوق العاده فقط در چند دقيقه موهايتان را ارايش كنيد

بدون نياز به هزينه هاي اضافي ،بدون نياز به ابزار ارايشگري

به راحتي با كمترين هزينه و در منزل موهايتان را بياراييد!

آموزش تصويري و گام به گام به زبان اصلي

همراه با كتاب آرايش مدرن به عنوان هديه

1 DVD

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

سارا بازدید : 342 1392/02/18 نظرات (0)

 آموزش كامپيوتر ويژه كودكان

Computer Teaching for Children

فرزندان خود را از كودكي با دانش نوين كامپيوتر آشنا كنيد !

آموزش از پايه اي ترين مباحث با زبان ساده براي كودكان

طي يك دوره آموزشي، كودك دلبند شما استاد كامپيوتر مي شود !

7 ساعت آموزش فارسي توسط اساتيد برجسته

نكات كليدي آموزش داده شده به صورت كاملا مفهومي

به همراه نسخه كامل نرم افزار هاي كاربردي كامپيوتر !

آموزش مقدمات كار با كامپيوتر، مقدمات ويندوز

مقدمات اينترنت، مقدمات آفيس و ورد و اكسل

مقدمات فتوشاپ، مقدمات رايت ديسك و دهها آموزش ضروري ديگر !

 در قالب پكيج اورجينال DVD

اين محصول داراي پشتيباني كامل خرابي مي باشد !!

 در قالب پكيج اورجينال DVD

در هركجاي كشور كه هستيد تنها با چند كليك ساده اين محصول را خريد نماييد و پس از دريافت وجه را به مامور پست بپردازيد !

اين محصول داراي پشتيباني كامل خرابي مي باشد !!

قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

سارا بازدید : 534 1392/02/18 نظرات (0)

چاي لاغري

معجزه قرن

چاي معجزه گر 2011

مطمئن ترين ، سالم ترين و راحت ترين روش لاغري

ديگر لاغري آسان و سريع يك افسانه نيست ....!

ديگر كمر باريك و اندامي زيبا و جوان يك رو يا نيست ....!

لاغر شدن بدون زحمت و دردسر

اين فرصت بي‌نظير را ازدست ندهيد

لاغري فقط با نوشيدن يك فنجان چاي باورتون ميشه؟!!

لذت چند برابر از نوشيدن يك فنجان چاي داغ

شماره پروانه بهداشتي : 200980111303

قيمت : 30600تومان
قيمت : 25500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

سارا بازدید : 552 1392/02/18 نظرات (0)

كتاب آموزش الفباي فارسي

چرا والدين بايد يادگيري فرزندشان را به تاخير بيندازند؟؟؟

 وقتي بهترين زمان يادگيري زبان در خردسالي است ؟

ابتكاري جديد و فوق العاده

راه جذاب و تعاملي كمك به فرزندتان براي كشف دنياي لغات...

 وسيله اي كمك آموزشي براي كودك شما

جديدترين متد آموزش الفبا

كودك شما قبل از ورود به مدرسه مي تواند بخواند

كتابي جالب براي مقدمه كتابخواني

فقط كافيست اين محصول بي نظير را تهيه و استفاده نماييد

آشنايي با حروف الفبا به صورت خلاقانه

آموزش الفباي فارسي با به كارگيري هر حروف در كلمات

كودكي كه زودتر شروع كند بهتر مي خواند

 و از يادگيري لذت بيشتر مي برد.

قيمت : 14400تومان
قيمت : 12000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

سارا بازدید : 481 1392/02/18 نظرات (0)

گيره فرم دهنده و كوچك كننده بيني

Nose UP

آيا از بزرگي و بد فرمي بيني خودناراضي هستيد؟

آيا مي خواهيد جراحي زيبايي كنيد؟

آيا از عوارض جراحي و بيهوشي خبر داريد؟

آيا راه ديگري براي داشتن بيني ايده آل بدون عمل جراحي وجود دارد؟

محصول برگزيده و پرفروش آرايشي بهداشتي اروپا را هم تست كنيد!

پديده زيبايي سال ۲۰۱۲ در اروپا

آخرين قدم را براي جذابيت برداريد!

فقط با ۲۰ دقيقه استفاده در روز …

بدون كوچكترين عوارض جانبي

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه

تا حدي است كه خودتان نيز باورتان نمي شود

پدهاي استفاده شده در گيره كوچك كننده از جنس ضد باكتري

 و دئودورانت كه به هيچ وجه به پوست شما آسيب نمي رساند…

براي اولين بار در ايران

قيمت : 12600تومان
قيمت : 10500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

سارا بازدید : 326 1392/01/28 نظرات (0)

یه روز غضنفر یه ملخ می گیره میگه بپر ملخه می پره ، یه پاشو میکنه میگه بپر ملخه می پره ، پای دومشو هم میکنه باز میگه بپر ایندفعه ملخه نمی پره. غضنفر یه نتیجه علمی می گیره: وقتی دوتا پای ملخ کنده شه ملخ کر میشه !

غضنفر میاد تهران تو ترافیک گیر میکنه میگه : ها ماشاالله! به این میگن عروسی!

سارا بازدید : 388 1392/01/28 نظرات (0)

 هموطن عزیز توجه فرمایید : از امروز به بعد
.
.
.
.
.
هر دختری با مانتو کوتاه, موی بلند, ناخن دراز,واه,واه,واه, نه فلفلی, نه قلقلی, نه مرغ زرد کاکلی, هیچکی باهاش رفیق نشه

* * * * * * * * * *

 

 شکوائیه شنگول و منگول:

 مامانمون (بز زنگوله پا) شوهر کرده، شبها نمیتونیم خوب بخوابیم، همش صدای زنگوله میاد

* * * * * * * * * *

سارا بازدید : 268 1392/01/28 نظرات (0)

عید چند سال پیش مادرم توی کوچه همسایه مون رو که خیلی هم بی ریخت بوده میبینه و میاد بگه عید شما میمون و مبارک. میگه :سلام عیدت مبارک میمون!!! …

همسایمون :(
مادرم :|
میمون :)

سارا بازدید : 304 1392/01/28 نظرات (0)

ﺧﺴﺘﻪ ﻭ ﮐﻮﻓﺘﻪ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﺭﻭ ﺩﺭ ﭘﺬﯾﺮﺍﯾﯽ ﯾﺎﺩﺩﺍﺷت

ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﯾﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﺖ ﺑﺮﻭ ﺑﺮﺩﺍﺭ ...

ﺭﻓﺘﻢ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﺩﯾﺪﻡ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺳﺮﺕ ﮐﻼﻩ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﺍﺻﻠﯽ
ﭘﺸﺖ ﻫﻤﻮﻥ ﺑﺮﮔﻪ ﺍﯾﻪ ﮐﻪ ﺭﻭ ﺩﺭ ﺑﻮﺩ ...
ﺭﻓﺘﻢ ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﺭﻭ ﺩﺭﻭ ﮐﻨﺪﻡ ﭘﺸﺘﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﯾﻪ ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﺗﻮ
ﯾﺨﭽﺎﻟﻪ ﺯﯾﺮ ﻇﺮﻑ ﻣﯿﻮﻩ ﻫﺎ ...
ﻣﻨﻢ ﺣﺮﺻﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﯾﻪ ﻧﯿﻤﺮﻭ ﺩﺭﺳﺖ
ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﺧﻮﺭﺩﻡ ... ﺑﻌﺪ ﻧﺎﻫﺎﺭ ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﺯﯾﺮ ﻇﺮﻑ ﻣﯿﻮﻩ ﺭﻭ
ﺧﻮﻧﺪﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﺎ ﺭﻓﺘﯿﻢ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﺎﻟﻪ ﺍﻣﺎ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺮﺍﺕ ﭘﯿﺘﺰﺍ
ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺩﺭﺳﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺗﻮ ﻓﺮ ...ﺍﻣﺎ ﺍﮔﻪ ﻧﯿﻤﺮﻭ
ﺧﻮﺭﺩﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﺮﺧﻮﺭﯼ ﻧﮑﻦ ﺑﺬﺍﺭ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺑﺎﻫﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﻢ ...
ﺧﺪﺍﻭﮐﯿﻠﯽ ﻣﻦ ﺳﺮﻡ ﺭﻭ ﮐﺠﺎ ﺑﮑﻮﺑﻢ؟
سارا بازدید : 225 1392/01/28 نظرات (0)

 

http://wikinaz.rozup.ir/Image/sms/jok_v_sms.jpg

 

پسره رو ختنه می کنن می گن باید دامن بپوشی. می گه نامردا مگه چقدشو بریدین؟

 

+++++++++

 

خانم معلمه سر کلاس از یه بچه تخسه می پرسه:‌ اگه سه تا گنجشک سر یه شاخه درخت نشسته باشن،‌ بعد ما یکیشون رو با تیر بزنیم، چند تا گنجشک رو درخت میمونه؟ بچهه میگه:‌ هیچی! معلمه میگه: نخیر دو تا میمونه. بچهه میگه: خوب اون دو تا هم از صدای تیر فرار میکنن دیگه.‌ معلمه یکم فکر میکنه، میگه: جوابت درست نبود ولی از طرز فکرت خوشم اومد! بعد شاگرده میگه:‌ خانم حالا ما یه سوال بپرسیم؟! معلمه میگه :‌ بپرس. پسره‌ میگه: اگه سه تا خانم تو خیابون بستنی بخورن، اولی گاز بزنه، ‌دومی لیس بزنه و سومی میک بزنه، کدومشون ازدواج کرده؟! معلمه یکم فکر میکنه، میگه:‌ خوب معلومه،‌ سومی! بچهه میگه:‌ نه...جوابتون درست نبود. اونی که حلقه دستشه ازدواج کرده، ولی از طرز فکرت خوشم اومد

 

سارا بازدید : 327 1392/01/24 نظرات (0)

خانمهای باردار چگونه برای مهمانی رسمی لباس بپوشند
خانم های باردار چگونه برای مهمانی رسمی لباس بپوشند
پیدا کردن لباس مناسب برای یک مهمانی رسمی دلمشغولی هر زنی‌ست اما هنگا‌‌می که زنی باردار است این دلمشغولی به نگرانی تبدیل می‌شود.

پیدا کردن لباس مناسب برای یک مهمانی رسمی دل مشغولی هر زنی‌ست اما هنگا‌‌می که زنی باردار است این دلمشغولی به نگرانی تبدیل می‌شود. اگر شما هم باردار هستید و در فکر تهیه‌ لباسی برای میهمانی، بجای هیجان و استرس، فقط چند نکته را در در نظر داشته ‌باشید تا لباس شیک و مناسبی را بتوانید انتخاب کنید. توجه داشته باشید که شما باید نگاه ها را از سمت شکمتان به دیگر قسمت های بدنتان جلب کنید. برای یک انتخاب درست، این نکات را رعیت کنید تاهمه شیک پوشیتان را تحسین کنند.

1 - اگر برای یک مهمانی بزرگ مثل عروسی، نامزدی یا مراسم رسمی دیگر می‌خواهید شرکت کنید ابتدا شما باید یک پیراهن شب مناسب که بهتر است از هارمونی رنگ های تیره باشد،انتخاب کنید. سعی کنید پیراهن مهمانی شما تزئینات زیبایی در قسمت بالا و پایین داشته باشد تا نگاهها به سمت این تزئینات کشیده شود.

2 - اگر برای یک مهمانی عصر ساده تر دعوت شده اید، یک دامن یا شلوار مشکی انتخاب خوبی است بخصوص اگر تزئیناتی در حاشیه دامن یا پاچه های شلوار وجود داشته باشد. بلوزها و تونیکهایی از ابریشم و گیپور های زیبا که طراحیهای دستی مانند مروارید دوزی و سنگ دوزی برروی آن انجام شده است را با دامن یا شلوارتان ست کنید.

3 - اگر دامن یا لباس شبتان تا زانو است و می‌خواهید جوراب بپوشید از جوراب های بلند سیاه و دودی با طرح های زیبا انتخاب کنید.

4 - کفش شیکی که پاشنه آن زیاد بلند نباشد و پا در آن راحت باشد پیدا کنید و با یک کیف دستی بزرگ آن را سِت کنید. کیف تان می‌تواند چشم ها را از سمت شکمتان به طرف خود بکشد.

5 - توجه دیگران را از شکمتان بوسیله گردنبند و گوشواره های زیبا دور کنید. جواهرات و زیورآلات درخشنده که شما را در لباستان شیک نشان دهد، انتخاب کنید.

6 - برای اینکه توجه را به قسمت بالای بدنتان جلب کنید از آرایش صورت کمک بگیرید. سایه های براق برای آرایش چشمانتان به کار ببرید. خط چشم پررنگ و ریمیل را فراموش نکنید ولی اغراق نکنید. یادتان باشد اگر آرایش خیلی غلیظی داشته باشید ممکن است به جای زیباتر شدن زشت شوید.

7 - اگر موهای بلندی دارید یک شنیون شیک و زیبا با تزئینات نگین دار براق و یا گل های خوشرنگ زیبا نگاه ها را به خود جلب می‌کند. از تل ها و سنجاق های تزئینی زیبا و درخشنده استفاده کنید.


8 - در آخر یک مانتوی براق یا پالتوی پشمی شیک ظریف در هارمونی رنگ های تیره بپوشید. سعی کنید از مدل های بلندتر و Wrap استفاده کنید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
  • سه شنبه 06 بهمن 1394
  • چهارشنبه 25 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • جمعه 13 ارديبهشت 1392
  • جمعه 06 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • چهارشنبه 25 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • يکشنبه 22 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • پنجشنبه 12 مرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391
  • شنبه 19 فروردين 1391
  • پنجشنبه 10 فروردين 1391
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • پنجشنبه 6 مرداد 1390
  • چهارشنبه 5 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • فروش وبلاگ

    این وبلاگ فروشی هست.دوستان ایمیلشون را در قسمت نظرات ارسال کنند

    آمار سایت
  • کل مطالب : 232
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 512
  • بازدید ماه : 512
  • بازدید سال : 45,590
  • بازدید کلی : 880,433